Dacă:
• Știi că te caracterizează responsabilitatea, integritatea și profesionalismul;
• Ai disponibilitate imediată de relocare în Germania;
• Cunoști limba germană la nivel mediu-avansat;
• Ai cunostințe avansate operare PC, MS Office, navigare internet;
• Deții bune abilități de comunicare în relația cu managementul, colegii și colaboratorii;
• Atitudinea ta este una pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;
• Ai o foarte bună capacitate de planificare, organizare și sinteză;
Activități principale:
• asigurarea unui flux informațional eficient între managerul companiei, departamentele și punctele de lucru;
• înregistrarea documentelor externe primite prin e-mail, poștă, delegații;
• procesarea, organizarea și menținerea unui sistem eficient al îndosarierii tuturor documentelor;
• elaborarea și redactarea documentelor, rapoartelor și situațiilor solicitate de management;
• îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
• organizarea întâlnirilor sau diverselor evenimente;
• asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice.
Beneficii:
• cazare asigurată de angajator, laptop, telefon de serviciu;
Detalii cu privire la întreg pachetul salarial se discută cu directorul companiei, în ultima etapă a procesului de recrutare.
Dacă te regăsești în cele menționate mai sus, așteptăm cu drag să te cunoaștem și să faci parte din echipa noastră.
Așteptăm CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: madalina.martin@rcbetonbau.com.