Proiectul se concentrează pe crearea unui cadru clar de și directă de perfecționare pentru persoanele vulnerabile și slab calificate, în scopul de a îmbunătăți accesibilitatea acestora la programe de formare profesională și, în cele din urmă, să sprijine creșterea calitatea educației pentru adulți.
Principalele obiective ale proiectului Met-AE sunt:
- Să creeze metode de perfecționare pentru cursanții adulți vulnerabili și slab calificați, pentru a îmbunătăți accesibilitatea acestora la oportunități de învățare diversificate, în special digitale;
- Să sprijine creșterea numărului de cursuri de formare pentru adulți si educația adulților prin creșterea capacității celor cu un nivel scăzut de cunoștințe și competențe de a finaliza cu succes cursuri și calificări în domeniul educației adulților;
- Să îmbunătățească competențele de îndrumare și de consiliere ale formatorilor de adulți pentru a asigura o capacitate sporită de învățare relevantă pe tot parcursul vieții folosind competențe metacognitive;
- Să ofere resurse, formare și sprijin pentru sensibilizarea, orientarea și motivarea eficientă a cursanților adulți.
Parteneriatul este format din organizații cu experiență în educația adulților din șase state europene.
Coordonator: Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava (România)
KENTRO EREUNAS KAI ANAPTYXIS IERAS MHTROPOLIS SYROU (Grecia)
DANMAR COMPUTERS SP ZOO (Polonia)
E&D KNOWLEDGE CONSULTING, LDA (Portugalia)
CESIE (Italia)
Asociația de Dezvoltare Economico-Sociala (România)
Cuiablue OÜ (Estonia)
Vă invităm să vizitați site-ul Met-AE https://metaskills.erasmus.site/
și pagina de Facebook https://www.facebook.com/MetaskillsforAE
pentru a beneficia de rezultatele proiectului și pentru a afla mai multe informații despre contribuția metacogniției la succesul în carieră.