Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Str. Gen. Berthelot 28-30
Sector 1, 010168, Bucuresti
Tel. Centrala: 4056200;4056300
Relatii cu publicul
|
Informații post
Universitatea |
UNIVERSITATEA "ŞTEFAN CEL MARE" DIN SUCEAVA |
Facultatea |
INGINERIE ELECTRICĂ ŞI ŞTIINŢA CALCULATOARELOR |
Departament |
ELECTROTEHNICĂ |
Poziția în statul de funcții |
27 |
Funcție |
Şef de lucrări |
Disciplinele din planul de învățământ |
Sisteme flexibile de producţie / Tehnici de conducere a roboţilor
Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare I
Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare II |
Domeniu stiintific |
Inginerie electrică |
Descriere post |
Sef de lucrari, poz.27: Postul conţine o norma universitară de 40 ore / săptămână cu o normă didactică de 12 ore convenţionale, din care: 3 ore predare curs, 9 ore de lucrări practice cu următoarea distribuţie semestrială pe discipline:
• Sisteme flexibile de producţie/Tehnici de conducere a roboţilor, efectuată în semestrul I cu studenţii din anul IV de la programele de studii Sisteme electrice (SE) şi Inginerie economică în domeniul electric, electronic şi energetic (IEc) şi Automatică şi Informatică Aplicată (AIA):
- 3 ore curs efectuate în semestrul I cu anul IV SE, anul IV IEc şi anul IV AIA;
- 1 oră laborator efectuată în semestrul I cu o semigrupă din anul IV SE;
- 1 oră laborator efectuată în semestrul I cu o semigrupă din anul IV IEc.
• Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare I, efectuată în semestrul I cu studenţii din anul I de la programul de studii Inginerie economică în domeniul electric, electronic şi energetic (IEc):
- 1 oră laborator efectuată în semestrul I cu o semigrupă din anul I IEc.
• Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare II, efectuată în semestrul II cu studenţii din anul I de la programele de studii Energetică industrială (EI), Sisteme electrice (SE) şi Inginerie economică în domeniul electric, electronic şi energetic (IEc):
- 2 ore laborator efectuate în semestrul II cu 2 semigrupe din anul I EI;
- 2 ore laborator efectuate în semestrul II cu 2 semigrupe din anul I SE;
- 2 ore laborator efectuate în semestrul II cu 2 semigrupe din anul I IEc. |
Atributiile/activitatile aferente |
Activităţi de predare
Activităţi de lucrări de laborator / lucrări practice
Activităţi de evaluare
Alte activităţi:
Coordonarea lucrărilor de licenţă / disertaţie
Activitate practică
Consultaţii
Participare în comisie examen de absolvire
Participare în comisii de admitere
Participare la programe internaţionale
Coordonare cercuri ştiinţifice studenţeşti
Activităţi de pregătire ştiinţifică şi metodică şi alte activităţi în interesul învăţământului
Activităţi de cercetare ştiinţifică, de dezvoltare tehnologică, activităţi de proiectare, de creaţie potrivit specificului
Activităţi administrative |
Salariul minim de incadrare |
1565 lei |
Calendarul concursului |
|
Data publicării anunţului în Monitorul Oficial |
2013-12-18 |
Perioadă înscriere |
Început |
Sfârșit |
2013-12-18 |
2014-02-04 |
|
Data susținerii prelegerii |
2014-02-20 |
Ora susținerii prelegerii |
08:00:00 |
Locul susținerii prelegerii |
Sala D101 |
Perioadă susținere a examenelor |
Început |
Sfârșit |
2014-02-20 |
2014-02-23 |
|
Perioadă comunicare a rezultatelor |
Început |
Sfârșit |
2014-02-24 |
2014-02-24 |
|
Perioadă de contestații |
Început |
Sfârșit |
2014-02-25 |
2014-03-03 |
|
Tematica probelor de concurs |
Sisteme flexibile de producţie (Curs) - Definiţii, clasificări şi parametri tehnici pentru roboţii industriali. Structura mecanică a roboţilor industriali. Dispozitivul efector. Sisteme de acţionare a roboţilor industriali. Comanda roboţilor. Evoluţia sistemelor de producţie. Celula flexibilă de fabricaţie. Subsistemul de depozitare şi transport în cadrul SFP.
Sisteme flexibile de producţie (Laborator). Structura mecanica a robotilor. Dispozitive de prehensiune. Sisteme de poziţionare cu motoare pas cu pas. Sisteme de acţionare hidraulice. Sisteme de acţionare pneumatice. Comanda cu automate programabile a roboţilor. Sistem de transfer realizat cu robotul electric SCORTEC-ER1.
Bibliografie: [1]. Popa, C. D.: Sisteme flexibile de producţie, roboţi industriali, Note de curs, 2011. [2]. Chirita, B.: Sisteme flexibile de fabricaţie, Note de curs şi aplicaţii, Editura Alma Mater, Bacau, 2007. [3]. Ionescu, R., Semenciuc, D.: Roboţi industriali: Cinematica, elemente constructive, aplicaţii, Editura Universităţii Suceava, Suceava, 1997.
Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare I (Laborator) – Introducere in limbajul C: Alfabet, constante, variabile, operatori, expresii. Tipuri simple de date. Instrucţiuni care implementează structurile de control (secvenţa, decizia, repetiţia). Tablouri de date: vectori şi matrici. Şiruri de caractere. Funcţii şi proceduri în C. Aplicaţii modulare.
Bibliografie: [1]. Brian W. Kernighan, Dennis M. Ritchie – Limbajul C, Editura Teora, Bucureşti, 2003; [2]. Herbert Schildth - C – manual complet , Editura Teora, Bucureşti; [3] Şt. Gh. Pentiuc, Cr. Turcu, C.Turcu, G. Mahalu, C. Petrişor - Programarea Calculatoarelor, Editura Universităţii “Ştefan cel Mare”, Suceava, 1995; [4]. Adina Bărîlă – Programare şi Tehnici de Programare. Indrumar de laborator, Editura Universităţii “Ştefan cel Mare”, Suceava, 2003; [5]. Şt. Gh. Pentiuc, Cr. Turcu, C.Turcu, D. Bălan - Limbajul C - Tehnici de implementare, Editura Licurici, Suceava 1993; [6]. Valentin Cristea - Tehnici de programare, Editura Teora, Bucureşti 1997.
Programarea calculatoarelor şi limbaje de programare II (Laborator) – Lucrul cu fişiere în C. Pointeri. Structuri şi uniuni. Funcţii de bibliotecă. Structura de date Listă (implementare prin vectori, liste simplu/dublu înlănţuite). Structura de date Coadă (reprezentare prin vectori circulari). Structura de date Stivă (reprezentare prin liste, aplicaţii).
Bibliografie: [1]. B.W. Kernighan, D.M. Ritchie. Programarea in limbaj C. Teora, 2003. [2]. Knuth D.E., Tratat de programarea calculatoarelor. Ed. Teora, 1995. [3]. Stefan Gheorghe Pentiuc - Structuri de date şi algoritmi fundamentali. Curs, Universitatea “Ştefan cel Mare” Suceava, 1993. [4]. L. Negrescu. Limbajele C si C++ pentru incepatori. Limbajul C. Vol. 1, Ed. Albastra, 2001.
[5]. Pentiuc St. Gh., Turcu Cristina, Turcu Cornel - Limbajul C. Tehnici de implementare Editura Licurici, Suceava, 1993. [6]. Pentiuc St. Gh., Turcu Cristina, Turcu Cornel, Mahalu George, Petrisor Cristinel - Programarea calculatoarelor, Universitatea “Stean cel Mare” Suceava, 1995. [7]. K.Jamsa & L.Klander, Totul despre C si C++, Teora, 2004.
Momentan nu există fișiere de tematică probe pentru acest post. |
|
Descrierea procedurii de concurs |
http://www.usv.ro/calitate/pagini/regulament_usv/R14%20Regulament%20privind%20ocuparea%20posturilor%20didactice%20vacante_%2031.10.2013.pdf
Momentan nu există fișiere de probă concurs pentru acest post. |
|
Lista documente |
Dosarul de concurs al unui candidat trebuie să conţină, cel puţin, următoarele documente:
1. Cererea de înscriere la concurs, semnată de candidat, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar – după modelul anexat.
2. O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât şi din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică; propunerea se redactează de către candidat, cuprinde maximum 10 pagini şi este unul dintre principalele criterii de departajare a candidaţilor;
3. Curriculum vitae al candidatului, în format tipărit şi în format electronic, care trebuie să includă:
a) Informaţii despre studiile efectuate şi diplomele obţinute;
b) Informaţii despre experienţa profesională şi locuri de muncă relevante;
c)Informaţii despre proiectele de cercetare – dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect şi granturile obţinute, în cazul în care există astfel de proiecte sau granturi, indicându-se pentru fiecare sursa de finanţare, volumul finanţării şi principalele publicaţii sau brevete rezultate;
d)Informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului.
4. Lista de lucrări ale candidatului în format tipărit şi în format electronic, care va fi structurată astfel:
Lista celor maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii, care sunt incluse în format electronic în dosar şi care se pot regăsi şi în celelalte categorii de lucrări prevăzute de art.15 din Hotărârea nr. 457/2011, modificată;
b) Teza sau tezele de doctorat;
c) Brevete de invenţie şi alte titluri de proprietate industrială;
d) Cărţi şi capitole în cărţi;
e) Articole/studii în extenso, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;
f) Publicaţii în extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferinţe internaţionale de specialitate;
g) Alte lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice.
h) Candidaţii la posturile de conferenţiar universitar sau cercetător ştiinţific gradul II trebuie să includă în dosarul de concurs cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul respectiv, din ţară sau din străinătate, exterioare instituţiei de învăţământ superior al cărei post este scos la concurs, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare privitoare la calităţile profesionale ale candidatului.
i) Candidaţii la posturile de profesor universitar sau cercetător ştiinţific gradul I trebuie să includă în dosarul de concurs cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul respectiv din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare privitoare la calităţile profesionale ale candidatului.
j) În cazul domeniilor ştiinţifice cu specific românesc, scrisorile de recomandare pentru candidaţii la posturile de profesor universitar sau cercetător ştiinţific gradul I pot proveni şi din partea unor personalităţi din domeniul respectiv din România, exterioare instituţiei de învăţământ superior al cărei post este scos la concurs.
5. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs, al cărei format standard este prevăzut de metodologia proprie. Fişa de verificare este completată şi semnată de către candidat, împreună cu documentele doveditoare privind toate rezultatele şi informaţiile introduse de candidat în fişă. Modelul fişei de verificare va respecta modelul din standardul naţional aferent domeniului ştiinţific al postului.
6. Documente referitoare la deţinerea diplomei de doctor: copie legalizată a diplomei de doctor şi, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia;
7. Rezumatul, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, a tezei de doctorat, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă;
8. Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitae;
9. Copii ale altor diplome care atestă studiile candidatului;
10. Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului;
11. În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii de pe documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui.
12. Adeverinţă medicală eliberată de Medicina Muncii, în termen de valabilitate, în scopul completării dosarului de participare la concurs pentru ocuparea unui post didactic.
13. Cazier judiciar, în termen de valabilitate, în scopul completării dosarului de participare la concurs pentru ocuparea unui post didactic.
14. Maximum 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic, selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii;
15. Formatul electronic pentru Curriculum vitae, Lista de lucrări şi Fişa de verificare nu trebuie să depăşească 3Mb pentru a putea fi încărcate pe macheta M.E.N.
16. Document din care să reiasă adresa / adresele de contat poştal, e-mail şi telefonul / telefoanele la care poate fi contactat;
17. Opis cu toate documentele depuse la dosar;
18. Opis cu toate documentele electronice depuse la dosar
19. Declaraţie privind conformitatea conţinutului formatului electronic cu documentele depuse. |
Adresa unde se transmite dosarul de concurs |
Universitatea ''Stefan cel Mare'', Str. Universitatii, Nr. 13, Suceava, 720229 |
Comisie
Nume: | Şef de lucrări, poz.27: |
Membrii: | Preşedinte: Prof. univ. dr. ing. Radu PENTIUC, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava.
Membri: Conf. univ. dr. ing. Cezar POPA, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava; Conf. univ. dr. ing. Dan Milici, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava; Şef lucrări univ. dr. ing. Ovidiu SCHIPOR, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava; Şef lucrări univ. dr. ing. Remus PRODAN, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava.
Membri supleanţi: Conf. univ. dr. ing. Mihai RAŢĂ, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava; Şef lucrări univ. dr. ing. Tudor Ioan CERLINCĂ, Universitatea ”Stefan cel Mare” Suceava. |
Fișiere: |
Momentan nu există fișiere pentru acest post. |
|
|