Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Str. Gen. Berthelot 28-30
Sector 1, 010168, Bucuresti
Tel. Centrala: 4056200;4056300
Relatii cu publicul
|
Informații post
Universitatea |
UNIVERSITATEA "ŞTEFAN CEL MARE" DIN SUCEAVA |
Facultatea |
STIINTE ALE EDUCATIEI |
Departament |
ŞTIINŢE ALE EDUCAŢIEI |
Poziția în statul de funcții |
18 |
Funcție |
Asistent universitar |
Disciplinele din planul de învățământ |
Fundamentele psihopedagogiei speciale; Metodologia cercetării educaționale; Psihologia vârstelor; Psihologia educației; Psihopedagogia talentelor. |
Domeniu stiintific |
Științe ale educației |
Descriere post |
Asistent un iv., poz.18: Postul conţine o normă universitară de 40 de ore/săptămână cu o normă didactică de 13 ore convenţionale de aplicaţii - seminar la specializarea de licenţă Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar cu următoarea distribuţie pe semestre:
• Fundamentele psihopedagogiei speciale – 6 ore seminar, semestrul II, anul II cu 3 grupe;
• Metodologia cercetării – 8 ore seminar, semestrul I, anul III, cu 4 grupe;
• Psihologia vârstelor – 4 ore seminar, semestrul II, anul I, licenţă, cu 4 grupe;
• Psihologia educaţiei – 4 ore seminar, anul I, licenţă, cu 2 grupe ;
• Psihopedagogia talentelor – 4 ore seminar, anul II, cu 4 grupe . |
Atributiile/activitatile aferente |
Activităţi de predare
Activităţi de seminar / proiecte de an / lucrări de laborator / lucrări practice
Activităţi de evaluare
Alte activităţi:
Coordonarea lucrărilor de licenţă
Organizarea şi monitorizarea activităţilor de practică pedagogică
Consultaţii
Participare în comisie examen de absolvire
Participare în comisii de admitere
Participare la programe internaţionale
Coordonare cercuri ştiinţifice studenţeşti
Activităţi de pregătire ştiinţifică şi metodică şi alte activităţi în interesul învăţământului
Activităţi de cercetare ştiinţifică, de dezvoltare tehnologică, activităţi de proiectare, de creaţie potrivit specificului
Activităţi administrative
Consultaţii |
Salariul minim de incadrare |
1419 lei |
Calendarul concursului |
|
Data publicării anunţului în Monitorul Oficial |
2014-11-24 |
Perioadă înscriere |
Început |
Sfârșit |
2014-11-25 |
2015-01-09 |
|
Data susținerii prelegerii |
2015-01-26 |
Ora susținerii prelegerii |
12:00:00 |
Locul susținerii prelegerii |
Universitatea ,,Stefan cel Mare'' din Suceava, Sala A022 |
Perioadă susținere a examenelor |
Început |
Sfârșit |
2015-01-26 |
2015-01-29 |
|
Perioadă comunicare a rezultatelor |
Început |
Sfârșit |
2015-01-30 |
2015-01-30 |
|
Perioadă de contestații |
Început |
Sfârșit |
2015-02-02 |
2015-02-06 |
|
Tematica probelor de concurs |
Fundamentele psihopedagogiei speciale:
Educaţia elevilor cu cerinţe speciale în clasă - repere europene şi naţionale Deficienţele mintale Deficienţe senzoriale şi motorii Tulburările de limbaj – aplicaţii din domeniul logopediei Tulburări de comunicare şi relaţionare – Modalităţi de intervenţie terapeutică şi educaţională Tulburări de personalitate şi comportament - aplicaţii Educaţia integrată - Planul de intervenţie personalizată
Bibliografie:
1. Arcan, P. Şi Ciumăgeanu, d. 1980, Copilul deficient mintal, Timisoara, Editura Facla
2. Baciu, C. 1981, Aparatul locomotor, Bucureşti, editura Medicală
3. Dopfner,M, Schurmann, S, şi Lehmkuhl, G. 2004, Copilul hiperactiv şi încăpăţânat.Ghid de intervenţie pentru copiii cu tulburări hiperkinetice şi opoziţionale. Cluj-Napoca, Editura ASCR
4. Gherguţ, Alois. 2001, Psihopedagogia persoanelor cu cerinţe speciale. Strategii de educaţie integrată., Iaşi, Polirom
4. Gherguţ, Alois. 2003, Managementul serviciilor de asistenţă psihopedagogică şi socială. Ghid practic. Iaşi, Polirom
5. Holban, I. 1978, Cunoaşterea elevului. O sinteză a metodelor. Bucureşti, E.D.P.
6. Minulescu, Mihaela. 1996, Chestionarele de personalitate în evaluarea psihologică, Bucureşti, Garell Publishing House
7. Mititiuc, Iolanda. 1996, Probleme psihopedagogice la copilul cu tulburări de limbaj. Iaşi, Editura Ankarom
8. Neamţu, Cristina şi Gherguţ, Alois. 2000, Psihopedagogie specială. Ghid pentru învăţământul deschis la distanţă. Iaşi, Polirom
9. Mureşan, Cristina. 2004, Autismul infantil. Structuri Psihopatologice şi Terapie Complexă. Cluj – Napoca, Editura presa Universitară Clujeană
10. Muşu, I., Taflan, A. 1997, Terapia educaţională integrată., Bucureşti, Editura ProHumanitate
11. Păunescu, C.1997, Deficienţa mintală şi organizarea personalităţii. Bucureşti, EDP
12. Păunescu, C-tin. 1999, Psihoterapia educaţională a persoanelor cu disfuncţii intelective. Bucureşti, Editura ALL
13. Păunescu. C şi Muşu, I. 1997, Psihopedagogie specială integrată. Handicapul mintal. Handicapul intelectual. Bucureşti, editura ProHumanitate
14. Păunescu. C. 1976, Deficienţa mintală şi procesul învăţării. Bucureşti, E.D.P.
15. Popa, Mariana. 2001, Comunicare şi personalitate la deficientul de auz. Bucureşti, Editura Fundaţiei Humanitas
16.. Popovici, D. 1999, Elemente de psihopedagogia integrării, Bucureşti, Editura ProHumanitate
17.Radu, Gh. 1999, Psihopedagogia dezvoltării şcolarului cu handicap, Bucureşti, E.D.P.
18. Rusu, C-tin.(coord.) 1997, Deficienţă, incapacitate, handicap. Bucureşti, Editura ProHumanitate
19. Stănică, I. şi Muşu, I. 1997, Psihopedagogie specială. Deficienţe senzoriale. Bucureşti, Editura ProHumanitate
20. Stănică, I. Popa, M şi Popovici, d. 2001, Psihopedagogie specială – Deficienţa de auz. Bucureşti, Editura Pro Humanitate
21. Străchinaru, Ion. 1994, Psihopedagogie specială. Iaşi, Editura Trinitas
22. Ştefan, Mircea. 2001, Psihopedagogia copiilor cu handicap de vedere. Bucureşti, Editura Pro Humanitate
23. Ungureanu, Dorel. 2000, Educaţia integrată şi şcoala inclusivă, Timişoara, Editura de Vest
24. Vrăşmaş, Ecaterina şi Stănică, Cornelia. 1997, Terapia tulburărilor de limbaj. Intervenţii logopedice., Bucureşti, EDP.R.A
Metodologia cercetării educaţionale:
Problematica temei de cercetare; exemplificări cu teme existente şi crearea unor teme noi; Tipuri de cercetare Etapele cercetării educaţionale; Modalităţi de concepere a cercetării aplicative; Metodele de cercetare; Evaluarea unor lucrări de cercetare publicate şi/sau susţinute în anii anteriori, Exemple de bune practici în domeniul cercetării educaţionale; Creionarea unor proiecte de cercetare diferenţiate pentru aceeaşi temă de cercetare; Prezentarea critică a articolelor apărute în baze de date internaţionale; Prezentarea critică a propriilor articole sau lucrări de cercetare; Prezentarea cercetării din lucrările de licenţă.
Bibliografie:
1. Dumitru, G. (2003). Statistică aplicată în psihologie, Ed. Universităţii Titu Maiorescu, Bucureşti;
2. Gugiuman, A. Zetu, E. Şi Codreanca, L. (1993). Introducere în cercetarea pedagogică, Îndrumar pentru cadrele didactice, Ed. Tehnică, Chişinău;
3. Hăvârneanu, Cornel (2000). Metodologia cercetării în ştiinţele sociale, Ed. Erota, Iaşi;
4. Popa, N. L., Antonesei, L. & Labăr A. V. (2009) Ghid pentru cercetarea educaţiei. Un “Abecedar” pentru studenţi, masteranzi, profesori, Ed. Polirom, Iaşi.
5. Labăr, V. A. (2008). SPSS pentru Ştiinţele Educaţiei, Ed Polirom: Iaşi.
Psihologia vârstelor
Ataşamentul şi relaţia părinte – copil: Fazele formării ataşamentului; Tipuri de ataşament şi consecinţe ale acestora asupra dezvoltării ulterioare a copilului; Factori ai dezvoltării ataşamentului – diferenţe între rolul mamei şi al tatălui. Teoria inteligenţelor multiple în perspectivă psihogenetică Inteligenţele multiple – caracterizare şi identificare; Perspectivă evolutivă asupra inteligenţelor multiple; Modalităţi practice de stimulare a inteligenţelor multiple la preşcolar şi şcolar mic. Implicaţii ale stilului educativ asupra personalităţii copilului: Cadrul didactic şi rolul de model al dascălului – influenţa manifestă asupra personalităţii copilului; Stilurile educative – influenţa implicită, latentă asupra personalităţii copilului. Statutul de sex ca variabilă a dezvoltării. Dezvoltarea noţiunii de gen şi influenţele acesteia asupra dimensiunilor psihice Dezvoltarea conceptului de gen – determinare genetică sau influenţă culturală? Caracteristici referitoare la stereotipul masculin şi feminin şi relevanţa lor în perioadele timpurii; Rolul jocului în interiorizarea genului. Grupul ca factor al dezvoltării psihice a copilului Ce este grupul şi când apare el în viaţa copilului; Influenţe ale grupului în pan cognitiv, afectiv, psihosocial; Modalităţi de utilizare a grupului pentru a influenţa dezvoltarea copilului. Dezvoltarea conceptului de sine la copil Conceptul de sine şi imaginea de sine ca germeni ai personalităţii viitorului adult; Stima de sine ca funcţie afectivă a eului; Modalităţi educative de influenţare a conceptului şi stimei de sine. Influenţa mijloacelor audiovizuale asupra dezvoltării psihice: Televizorul şi efectele sale asupra dezvoltării – pozitiv şi negativ Internetul şi efectele sale asupra dezvoltării – pozitiv şi negativ
Bibliografie:
1. Albu, E., (2002), Manifestări tipice ale devierilor de comportament la elevii preadolescenţi. Prevenire şi terapie, Editura Aramis, Bucureşti.
2. Birch, A., Psihologia dezvoltării, Editura Ştiinţifică şi Tehnică, Bucureşti, 2000.
3. Bonchiş, E., (2004), Psihologia copilului, Editura Universităţii din Oradea.
4. Creţu, T., (2001), Adolescenţa şi contextul său de dezvoltare, Credis.
5. Creţu, T., (2001), Psihologia vârstelor, Credis.
6. Feldman, R.D. Olds, S.W., Papalia, D.E., (2010), Dezvoltarea umană, Editura Trei.
7. Muntean, A., (2006), Psihologia dezvoltării umane, Editura Polirom, Iaşi.
8. Radu I. (coord.), (1983) Psihologia educaţiei şi dezvoltării, Editura Academiei, Bucureşti
9. Schiopu U., Verza E. (1997), Psihologia vârstelor - ciclurile vieţii, ed. a III-a, EDP, Bucuresti.
10. Shaffer, R.H, (2007), Introducere în psihologia copilului, Editura ASCR, Cluj Napoca.
Psihologia educaţiei: Locul Psihologiei Educaţiei în sistemul ştiinţelor Metode de cunoaştere a elevului. Fişa psihopedagogică. Stiluri de învăţare. Instruirea diferenţiată. Tehnici de învăţare eficientă Modalităţi de stimulare a motivaţiei elevului Modalităţi de stimulare a creativităţii elevului Tehnici sociometrice Competenţa didactică. Standarde ocupaţionale Modalităţi de eficientizare a comunicării didactice Adaptare şcolară. Succes şcolar Eşec şcolar – modalităţi de identificare, prevenţie, intervenţie Dificultăţi de adaptare şcolară Devianţa şcolară.
Bibliografie:
1. Abric, Jean-Claude. 2002, Psihologia comunicării. Teorii şi metode. Iaşi, Polirom
2. Ausubel, D. Şi Robinson, F. 1981, Învăţarea în şcoală. O introducere în psihologia pedagogică, Bucureşti, E.D.P.
3..Badea, Elena. 2002, Psihologia educaţiei şcolare. Bucureşti, Editura ORION
4. Bernat, Simona.2003, Tehnica învăţării eficiente. Cluj –Napoca, Presa Universitară Clujeană.
5.Bernat, S. şi Chiş, V. 2002, Cooperare şi interdisciplinaritate în învăţământul universitar.Presa Universitară Clujeană
6.Chiş, Vasile. 2002, Provocările pedagogiei contemporane. Cluj – Napoca, Presa Universitară Clujeană
7. Creţu, Daniela. 2003, Dezvoltarea motivaţiei învăţării. Sibiu, Psihomedia
8. Creţu, Elvira.1999, Probleme ale adaptării şcolare.Ghid pentru perfecţionarea activităţii
educatoarelor şi învăţătorilor. Bucureşti, Editura ALL
9. Cosmovici, A. şi Iacob, L. 1998, Psihologie şcolară. Iaşi, Polirom
10. Dafinoiu, Ioan. 2002, Personalitatea. Metode calitative de abordare.Observaţia şi interviul. , Iaşi , Polirom
11. Ezechil, Liliana. 2002, Comunicarea educaţională în context şcolar., Bucureşti, editura Didactică şi Pedagogică
12. Flueraş, Vasile. 2003, Paideia şi gîndire critică. Cluj – Napoca, Casa Cărţii de Ştiinţă
13. Dima, Silvia. 1997, Copilăria – Fundament al personalităţii. Cunoaştere- Explorare – Educare. Bucureşti
14. Golu, Pantelimon. 2001, Psihologia învăţării şi dezvoltării. Bucureşti, Editura Fundaţiei HUMANITAS
15. Iucu, Romiţă. 2001, Instruirea şcolară. Perspective teoretice şi aplicative.Iaşi, Polirom
16. Iancu, Stela. 2000, Psihologia şcolarului. De ce merg unii elevi „încruntaţi „ la şcoală?. Iaşi, Polirom
17. Mitrofan, n. 1988, Aptitudinea pedagogică, Bucureşti, Editura Academiei
18. Monteil, JM. 1997, Educaţie şi formare. Perspective psihosociale. Iaşi, Polirom
19. Mureşan, P.1990, Învăţarea eficientă şi rapidă. Bucureşti, Editura Ceres
20. Neacşu, I.1978, Motivaţie şi învăţare.Bucureşti, EDP
21. Neacşu, I1990, Metode şi tehnici de învăţare eficientă.Bucureşti, EDP
22. Neamţu, Cristina. 2003, Devianţa şcolară. Iaşi, Polirom
23.Neculau, A. 1983, A fi elev. Bucureşti, editura Albatros
24. Păun, Emil. 1982, Sociopedagogie şcolară. Bucureşti, E.D.P.
25. Sălăvăstru, Dorina. 2004, Psihologia educaţiei, Iaşi, Polirom
26. Stan, Liliana şi Andrei, Adina 1997, Ghidul tânărului profesor. Iaşi, Editura „Spiru Haret”
27. Stanciu, Mihai. 2003, Didactica postmodernă, Suceava, Editura Universităţii Suceava
28. Stoica, Marin. 1996, Psihopedagogia personalităţii. Bucureşti,EDP
29. Stroe, Marcus (coord.) 1999, Competenţa didactică, Bucureşti, editura ALL
30.Tomşa, Gheorghe. 1999, Consilierea şi orientarea în şcoală.Bucureşti, Casa de Editură Viaţa Românească
31. Zlate, Mielu. 1996, Introducere în psihologie. Bucureşti, Editura Şansa
32. Zlate, Mielu. 1997, Eul şi personalitatea, Bucureşti, Editura Trei
33. Zlate, Mielu(coord) 2001, Psihologia la răspântia mileniilor, Iaşi, Polirom
Psihopedagogia talentelor
Excelenţa aptitudinală. Delimitări conceptuale Teorii şi modele contemporane ale dotării superioare Caracteristici ale copiilor cu aptitudini înalte Problematica identificării copiilor cu aptitudini înalte Curriculum diferenţiat şi personalizat Consilierea psihopedagogică a copiilor cu aptitudini înalte
Bibliografie
1. Bogdan, Tiberiu.1981, Copiii capabili de performanţe superioare. Caiete de pedagogie modernă. Bucureşti, Editura Didactică şi Pedagogică
2. Bogdan, T. şi Nica, I.1970, Copiii excepţionali. Bucureşti, Editura Didactică şi Pedagogică
3. Birch, Ann1999, Diferenţe interindividuale. Bucureşti, Editura Tehnică
4. Cosmovici, Andrei. Iacob, Luminiţa.(coord)1998, Psihologie şcolară. Iaşi, Editura Polirom
5. Clark, Barbara 1988, Growing Up Gifted – third edition, New York, Macmillan Publishing
6. Creţu, Carmen. 1995, Politica promovării talentelor. Iaşi, Editura Cronica
7. Creţu, Carmen. 1997, Psihopedagogia succesului. Iasi, Editura Polirom
8. Creţu, Carmen. 1998, Curriculum diferenţiat şi personalizat. Ghid metodologic pentru învăţătorii, părinţii şi profesorii copiilor cu disponibilităţi aptitudinale înalte. Vol I. Iaşi, Editura Polirom
9. Daniels, Susan 1998, A Kaleidoscopic View: Reflections an the Creative Self în Roeper Review, vol.20, no 3
10. Delors, Jacques (coord) 2000, Comoara lăuntrică. Raportul către UNESCO al Comisiei Internaţionale pentru Educaţie în secolul XXI. Iaşi, Editura Polirom
11. Dima, Silvia ( coord) 1997, Copilăria - Fundament al personalităţii. Cunoaştere – Explorare – Educare, Bucureşti, editată de Revista Învăţământul Preşcolar
12. Falk, Frank ,Miller, Nancy 1998, The Reflexive Self: A Sociological Perspective în Roeper Review, vol.20, no.3
13. Gray, William şi Gray, Marilynne 1996, Parents as mentors of their own children : Returning to the basics in Urban, K, Wagner, H, Wiczerlowsci, Giftedness : A continuing worlwide challenge. New York, Trillium Press
14. Heller, Monks, Sternberg, Subotkin (eds) 2000, International Handbook of Giftedness and Talent, editia II, Pergamon Press, Oxford.
15. Jacobsen, Mary Elaine 1999, The Gifted Adult. A Revolutionary Guide for Liberating Everyday Genius, New York, Ballantine Books
16. Jigău, Mihai. 1993, Copiii supradotaţi. Bucureşti, Editura Ştiinţă şi Tehnică
20. Klein, Ann ,Zehms, 17. Landau, Erika, 1979, Psihologia creativităţii, E.D.P., Bucureşti
18. Landau, Erika. 1998, The Self- The Global Factor of Emotional Maturity în Roeper Review, vol.20, no.3
19. Lovecky, Deirdre.1998, Spiritual Sensitivity in Gifted Children in Roeper Review, vol.20, no.3
20. Mönks, F. si Katzko M., (eds), 1995, Nurturing Talent (Individual Needs and Social Ability) - The Fourth Conference of European Council for High Ability, Van Gorcum, Assen, The Netherlands
21. Roeper, Annemarie.1998, Discriptions of the Self. The I of the Beholder: An Essay on the Self, Its Existence, and Its Power in Roeper Revierv, vol.20, no.3
22. Silverman, Linda.1993, Counseling Needs and Programs for Gifted in Heller, K et Al. International Handbook of Research and Development of Giftedness and Talent, Pergamon Press, p.631-646
Momentan nu există fișiere de tematică probe pentru acest post. |
|
Descrierea procedurii de concurs |
http://www.usv.ro/calitate/pagini/regulament_usv/R14%20Regulament%20privind%20ocuparea%20posturilor%20didactice%20vacante_%2031.10.2013.pdf
Momentan nu există fișiere de probă concurs pentru acest post. |
|
Lista documente |
Dosarul de concurs al unui candidat trebuie să conţină, cel puţin, următoarele documente:
1. Cererea de înscriere la concurs, semnată de candidat, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar – după modelul anexat.
2. O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât şi din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică; propunerea se redactează de către candidat, cuprinde maximum 10 pagini şi este unul dintre principalele criterii de departajare a candidaţilor;
3. Curriculum vitae al candidatului, în format tipărit şi în format electronic, care trebuie să includă:
a) Informaţii despre studiile efectuate şi diplomele obţinute;
b) Informaţii despre experienţa profesională şi locuri de muncă relevante;
c)Informaţii despre proiectele de cercetare – dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect şi granturile obţinute, în cazul în care există astfel de proiecte sau granturi, indicându-se pentru fiecare sursa de finanţare, volumul finanţării şi principalele publicaţii sau brevete rezultate;
d)Informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului.
4. Lista de lucrări ale candidatului în format tipărit şi în format electronic, care va fi structurată astfel:
Lista celor maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii, care sunt incluse în format electronic în dosar şi care se pot regăsi şi în celelalte categorii de lucrări prevăzute de art.15 din Hotărârea nr. 457/2011, modificată;
b) Teza sau tezele de doctorat;
c) Brevete de invenţie şi alte titluri de proprietate industrială;
d) Cărţi şi capitole în cărţi;
e) Articole/studii in extenso, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;
f) Publicaţii in extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferinţe internaţionale de specialitate;
g) Alte lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice.
h) Candidaţii la posturile de conferenţiar universitar sau cercetător ştiinţific gradul II trebuie să includă în dosarul de concurs cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul respectiv, din ţară sau din străinătate, exterioare instituţiei de învăţământ superior al cărei post este scos la concurs, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare privitoare la calităţile profesionale ale candidatului.
i) Candidaţii la posturile de profesor universitar sau cercetător ştiinţific gradul I trebuie să includă în dosarul de concurs cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul respectiv din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare privitoare la calităţile profesionale ale candidatului.
j) În cazul domeniilor ştiinţifice cu specific românesc, scrisorile de recomandare pentru candidaţii la posturile de profesor universitar sau cercetător ştiinţific gradul I pot proveni şi din partea unor personalităţi din domeniul respectiv din România, exterioare instituţiei de învăţământ superior al cărei post este scos la concurs.
5. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs, al cărei format standard este prevăzut de metodologia proprie. Fişa de verificare este completată şi semnată de către candidat, împreună cu documentele doveditoare privind toate rezultatele şi informaţiile introduse de candidat în fişă. Modelul fişei de verificare va respecta modelul din standardul naţional aferent domeniului ştiinţific al postului.
6. Documente referitoare la deţinerea diplomei de doctor: copie legalizată a diplomei de doctor şi, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia;
7. Rezumatul, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, a tezei de doctorat, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă;
8. Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitae;
9. Copii ale altor diplome care atestă studiile candidatului;
10. Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului;
11. În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copii de pe documente care atestă schimbarea numelui – certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui.
12. Adeverinţă medicală eliberată de Medicina Muncii, în termen de valabilitate, în scopul completării dosarului de participare la concurs pentru ocuparea unui post didactic.
13. Cazier judiciar, în termen de valabilitate, în scopul completării dosarului de participare la concurs pentru ocuparea unui post didactic.
14. Maximum 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic, selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii;
15. Formatul electronic pentru Curriculum vitae, Lista de lucrări şi Fişa de verificare nu trebuie să depăşească 3Mb pentru a putea fi încărcate pe macheta M.E.N.
16. Document din care să reiasă adresa / adresele de contat poştal, e-mail şi telefonul / telefoanele la care poate fi contactat;
17. Opis cu toate documentele depuse la dosar;
18. Opis cu toate documentele electronice depuse la dosar
19. Declaraţie privind conformitatea conţinutului formatului electronic cu documentele depuse. |
Adresa unde se transmite dosarul de concurs |
Universitatea ,,Stefan cel Mare'' din Suceava |
Comisie
Nume: | Asistent univ., poz.18 (DSE dec2014): |
Membrii: | Preşedinte: Conf. univ. dr. Doina Maria SCHIPOR, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Membrii: Conf. univ. dr. Otilia CLIPA, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Conf. univ. dr. Aurora-Adina COLOMEISCHI, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Conf. univ. dr. Daniela JEDER, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Lector univ.dr. Corina GHEORGHIU, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Membrii supleanți:
Lector univ.dr. Nadia-Laura SERDENCIUC, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava;
Lector univ.dr. Petruţa-Paraschiva RUSU, Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava. |
Fișiere: |
Momentan nu există fișiere pentru acest post. |
|
Listă candidați
Momentan nu există candidați pentru acest post.
|